Bioderma Sensibio Gel Moussant

Bioderma Sensibio Gel Moussant

     
    Здравейте. Днес ще ви разкажа накратко за един нов продукт от Bioderma. Това е измиващият им гел за чувствителна кожа от серията Sensibio. От нея съм ползвала само розовата мицеларна вода, която ми е една от любимите. А сега към самият продукт.

    Оригиналната разфасовка на гела е 200 мл, но в момента можете да го намерите в аптеките и по 45. Аз си взех точно такава, защото исках да го пробвам, но не бях сигурна дали ще се окаже подходящ за мен. В последно време често попадам на измиващи продукти за лице, които не се отразяват добре на кожата ми. Този гел е позициониран за чувствителна кожа и реших да го пробвам.

Какво обещава производителя?
Нежно измиване на лицето, без изсушаване и дори хидратиране на кожата. Също така може да отмие и грим. Успокоява кожата, не я дразни, а също така не дразни и очите. Не съдържа сапун, парабени, оцветители, аромати.

Състав:
AQUA/WATER/EAU, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PROPANEDIOL, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, CITRIC ACID, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM CITRATE, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, MANNITOL, XYLITOL, LAURETH-2, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE.


Останах очарована още от първото използване. Не усещам кожата си суха, стегната и измита до "скърцане" след него. Напротив, толкова е мекичка. Обикновено след измиване на лицето си с друг гел, веднага тичам да го хидратирам с крем, защото чувствам ужасен дискомфорт. Продуктът е супер нежен към кожата ми. Препоръчвам го с две ръце за момичета със суха кожа, а също така и чувствителна. Въобще бих, ако не обичате този "скърцащ ефект" върху кожата си, това е вашият продукт.
Също така съставът му изглежда добре на пръв поглед и наистина няма никакъв аромат.
Прави хубава пяна с малко количество.


Цената на шишенцето от 200 мл. е около 25 лв. Според мен си струва поне да го опитате
, тъй като съм изключително доволна от действието на продукта до този момент!

XOXO Adelaine.Beauty

Коментари

Популярни публикации