Ревю на четките и козметичното куфaрче от Lollipop Cosmetics


Ревю на четките и куфарчето за грим от Lollipop Cosmetics

       Здравйте!
       Днешната публикация е свързана със продукти от Lollipop Cosmetics,който получих като коледен подарък!Вече мина месец откакто ги използвам и мисля,че е време да дам моето мнение за тях.Когато ме попитаха какво искам,веднага се сетих за тях,защото им бях хвърлила око отдавна,а в този момент на сайта им имаше и коледно намаление от което се възползвах.
       Поръчката бе доставена доста бързо,мисля че беше за около два дни.Бързо се прибрах вкъщи и буквално разкъсах кашона,защото нямах търпение да ги видя!Моята поръчка се състоеше от 9 броя Четки Real Professional,който са от естествен кози косъм и професионалният им куфар за грим във сиво.
       Ще започна първо със четките,защото наистина ме изненадаха със качеството си на изработка!Изненадаха ме,защото прочетох много противоречиви коментари относно качеството им,но трябва да кажа,че съм положително настроена към тях и много харесвам как се справят със нанасянето на гримът ми.Друг плюс е това,че са много меки,не дразнят лицето,лесно се перат и много бързо съхнат.Видовете четки който бяха във моят комплект са:Четка Face Powder Dediner,Четка Blush,Четка Face Contour,Четка Highlight Finish,Четка Eyeshadow Shader,Четка Eyeshadow Blender,Четка Crease Blender,Четка Crease Shader,Четка Pensil. 

        






            Преминавам и към куфарчето което беше една сбъдната мечта за мен!Сбъдната,  защото отдавна исках да събера и подредя гримовете си на едно място и да виждам всичко,а не постоянно да ровя в различните несесери и да се чудя кое къде беше?
           Изработката на куфарчето е от алуминий и PVC,състои се от три нива с прегради,две по-малки и едно голямо.
          Мога само да кажа,че куфарчето е страхотно,стабилно и си заслужава парите.Събира много продукти и е супер удобен и за пренасяне при пътуване!Цената за която го закупих беше 120лв. ,а четките бяха 88лв.
          Със сигурност ще посетя сайтът им отново,защото имат много интересни продукти  който искам да опитам!

         Аdeline.Beauty XOXO
         














Коментари

Популярни публикации