Phytocyane...моята малка тайна против косопад

Phytocyane...моята малка тайна против косопад :)

         Здравейте,след дълга почивка породена от изникващите зъбки на дъщеря ми е време да се завърна в блога.Толкова много натрупани идеи  са готови за блога,че нищо чудно тази седмица да Ви затрупам със доста информация! :D

         Започвам със този пост,защото вече нямам търпение да споделя тази малка тайна която за втори път спасява живота на косата ми!Ще започна със лека предистория...общо взето всичко започна след като родих преди година най-прекрасното същество,дъщеря ми!Както при повечето родилки два,три месеца след раждането косопадът почука и на моята врата.Прочетох задоволително количество информация от какво се получава косопадът и със какво трябва да се боря срещу него.Накрая бях стигнала до два варианта от които трябваше да избера.Двата варианта за мен бяха или хранителни добавки който не исках да започвам,защото знаех от предишна употреба,че не ми влияят добре или шампоанът на Phyto - Phytocyane за който бях прочела само положителни мнения.
          Изборът ми беше ясен,поръчах шампоанът и веднага щом пристигна първо ми направи впечатление опаковката,която е метална,като получавате 200 мл. продукт.
           Шампоанът е доста течен на допир,без аромат и много икономичен,като на мен ми стига за два месеца.
            Първата разлика в косата ми се появи след двуседмичното използване на шампоана.Косата която пада по време на къпане стана много малко,както и по четката след всекидневното разресване на косата.
            Използвах шампоана четири месеца,резултатите бяха:без косопад,по-силна,бавно омазняваща се и видимо сгъстена коса.
            Година след раждането ми се наложи втора операция след която отново косопадът беше на дневен ред.Както първия път реших да заложа на шампоана и разбира се не останах разочарована! :)


          Както повечето неща и шампоанът съм закупувала от http://www.enzo.bg  като най-ниска цена за разлика от повечето магазини.
Цената на шампоана е 23 лв.

XoXo Adelaine.Beauty
          

Коментари

Популярни публикации