HOT or NOT : Четката и епилатор за лице на Braun

HOT or NOT : Четката и епилатор за лице на Braun

      Здравейте,със чаша кафе във ръка и почивайки си докато дъщеря ми спи се бях замислила,че не бях пускала пост в блога от доста дълго време и реших да променя това на момента,тъй като доста нови неща който пробвам напоследък чакат своя ред да влязат в блога като утвърдени любимци или разочарования!
      И така,започвам със продукта за който ще ви говоря,защото мога да кажа че съм буквално влюбена във него!
       Днес ще ви представя толкова известните почистващи четки за лице при бюти влогърки и блогърки.Честно да си кажа първоначално изгледах доста клипчета със различни ревюта на различни четки докато се спра на една единнствена марка и в крайна сметка се спрях на 2 в 1 четката-епилатор за лице на Braun.
       Комплектът на който се спрях съдържаше два вида приставки:четка за лице,епилатор,батерии,огледалце,упътване и несесер.



             Отначалото много се притеснявах дали ще има този ефект за който четях и слушах,особено и когато я взех в ръце и я пуснах...първата ми мисъл беше "и това ще е  златният ми билет за безупречна кожа?".Замислих се дали не са пари хвърлени на вятъра,но всички тези мисли се изпариха веднага след няколко ползваня.Имах и късмета че точно в този период кожата ми беше доста акнетична и поради тази причина видях ефектът върху нея.Въпреки че повечето дами казват че изпитват дискомфорт на кожата при по-често ползване,аз я ползвам всеки ден по един път,главно сутрин.Може да се използва със всякакъв вид измиващ продукт (гел,пяна,скраб).Измива много добре лицето и не бих се върнала повече към миенето със ръце.Със нея кожата ми се изчисти,черните точки се минимизираха и тенът ми се изравни.
             Епилаторът също ми хареса и той влезе във седмичната ми рутина към поддържането на веждите ми.

                Като цяло вълшебната машинка е много удобна,работи със батерии и може да се използва под душа защото е водоустойчива,което я прави още по-удобна.Самата четка трябва да се сменя на 3 месеца ,като във много сайтове предлагат резервни части (различен вид глави).
              Заключението ми е че съм изключително доволна,цената е малко висока,но не купуваме всеки ден такъв вид уреди нали!

Braun Silk Epil Face 810 Facial Mini Epilator & Cleansing Brush цената и на повечето места варира между 120 и 150 лв.

XOXO Adelaine.Beauty

Коментари

Популярни публикации