Ревю на хидратиращата грижа за кожата ми на Lierac Hydragenist

Хидратираща грижа за кожата от Lierac Hydragenist

Здравейте!

    Днес съм решила да ви представя и разкажа за новата грижа за кожата ми.Както вече може би се досещате от заглавието става дума за една от новите серии на Lierac...Hydragenist.
   Към нея се насочих поради две причини:едната е блогърката Снежана Атанасова,която направи прекрасно ревю на серума за лице от същата серия и реших да го закупя.Втората причина беше тази,че самата серия съдържа хиалуронова киселина.Търсех нещо със хиалуронова киселина,защото започнах да имам проблеми със кожата на лицето ми през лятото и по точно зоната на челото.Проблемът не беше видим,но на допир се усещаше,сърбеше и ме дразнеше.Тогава попаднах на кремовете на Skincode които бяха на същият принцип със хиалуронова киселина и проблемите ми се решиха.В края на ноември 2015 реших че искам да закупя продукти на същият принцип и търсенето  ми приключи със гледането на нови продукти на Снежи.
     Поръчах серията на Lierac Hydragenist от Enzo.bg,защото имаше подаръчен комплект който съдържаше двата вида крема от сериятя и беше доста изгодна покупка,а серумът поръчах отделно.На пръв поглед изглеждат красиво и доста луксозно заради стъклената им опаковка,но постът не е свързан със видът им,а със действието.На пръв допир консистенцията е с лека формула и розов цвят,няма го мазния виниш оставящ по лицето от повечето кремове което още повече ме радва.
     Започнах да ги използвам сутрин и вечер,като  използвах кремът сутрин и вечер,а серумът само  вечер.Минаха почти два месеца от използването им и трябва да кажа,че кожата ми драстично се подобри,тенът се избистри и най-вече пъпчиците по челото ми който според моя теория са някакъв вид алергия от слънцето също изчезнаха!Това което също ми направи впечатление е,че когато ставам сутрин лицето ми не е мазно,забележката която трябва да включа тук е че при използването им винаги трябва да предпазвате кожата си с слънцезащитен крем,защото кожата става уязвима от хиалуроновата киселина и са възможни реакции от слънчевите лъчи.







     Съставките които съдържа:Комплекс Hydra O2 7% (Биомиметичен кислород, Хиалуронова киселина, Листа от Вернония и Концентрат от витамини и минерали),NMF 5%,Микро прах от ориз и матиращи агенти, отразяващи светлината 6,1%,със свеж аромат,комбинация от розова вода, жасмин и гардения.
     Продуктите предлагани от Lierac са във високия клас козметика,но са наистина добра инвестиция за вашата кожа,също така са икономични,тъй като използването им е 5,6 месеца,винаги може да си вземете мпстри от аптеката и да прецените кой продукт е подходящ за вашата кожа.


Поздрави XOXO Adelaine.Beauty :)

Коментари

Популярни публикации